Реклама

сряда, 18 март 2009 г.

Арнолд Шварценегер- как направих 147 см гърди

Звездите споделят охотно тренировъчните си програми когато са на върха, но какво са правили за да стигнат до него. Тук можете да се запознаете с техниките и програмите на Арнолд с които той е развил феноменалните си гърди.
Още от началото той открил, че за да развие различните части: горна, средна и долна, трябват различни упражнения. Само с едно пълното им развитие не става.
Едно от упражненията помогнали най-много на Арнолд да развие гърдите си е пуловъра. С него той разширява гърдите си, ако той е хлътнал тялото изглежда слабо. Пуловърът дава размер и дълбочина на цялата горна част на тялото и е основа на масивните гърди.

Първата програма за гърди на Арнолд още докато е в Австрия

Изтласкване от лег - 5 серии 6-10 повторения
Изтласкване от полулег - 5 серии 6-10 повторения
Флайс с дъмбели от полулег - 5 серии 6-10 повторения
Кофички с тежест - 5 серии 6-10 повторения
Пуловър - 5 серии 6-10 повторения


• Изтласкването от тилен лег е за средната и долната част на гърдите и за обща маса и сила
• Изтласкването от полулег – за горната им част
• Кофичките с тежест са за маса в долната и външна част на гърдите
• Флайсовете с дъмбели са за външната и вътрешната им част
• Пуловърът разширява гръдния кош и дава отличен стречинг на гърдите

Няма коментари:

Публикуване на коментар